
Budujeme Partnerstvá
	
Building Partnership
	
Partnerséget építünk
Druhý Master plan workšop a staff meeting
	Účastníci: podľa prezenčnej listiny
	Program:
	9,00 – 12,00   Master plan workšop
	1. Turizmus v regióne Košíc, prezentácia Rudolf Bauer
	2. Turizmus v meste Miškolc, prezentácia Ádám Jakots
	3. História a súčasnoť úzkorozchodných železníc na Slovensku, prezentácia   Tomáš Haviar
	4. Možnosti historických úzkorozchodných železníc v rozvoji turistického ruchu na Slovensku, prezentácia 
	        Ľubomír Lehotský
	5. Analýza dát návštevnosti KDHŽ    Igor Holéczy
	6. Analýza dát návštevnosti LÁEV   Ádám Jakots
	7. Prestávka
	8. SWOT analýza     Rudolf Bauer
	9. Dotazník     Rudolf Bauer
	10. Ďalšie kroky    Rudolf Bauer
	13,00 – 14,00  Staff meeting
	1. Aktuálna situácia implementácie projektu - projektoví manažéri
	2. IMIS systém
	3. Vypracovanie správ, reportov
	a. Dosiahnuté výsledky
	b. Detailný popis aktivít projektu
	c. Aktivity v oblasti publicity projektu a plnenie indikátorov projektu
	V Ďalšom Igor Holéczy prezentoval štatistické údaje KDHŽ o návštevnosti v uplynulých rokoch, štruktúru návštevnosti, počty predaných lístkov, podobné údaje prezentoval za LÁEV Á. Jákots. Príspevky vyvolali živú diskusiu o vylepšení systému cien lístkov a jeho vplyve na návštevnosť železničiek.
	Po pkrátkej prestávke nalsedovala SWOT analýza v spoločnej diskusii. R. Bauer predstavil dotazník a ďalšie kroky pri príprave Master planu, ktoré boli schválené.
	26 April, 2018
	R.Bauer
Second Master Plan meeting and staff meeting
	Participants: according the attendance sheet
	Program:
	9,00 – 12,00   Master plan workshop
	1. Tourism in the Košice region, presentation  Rudolf Bauer
	2. Tourism in the city of Miskolc, presentation  Ádám Jakots
	3. HNGR’s history presentation    Tomáš Haviar
	4. Potential of HNGRs in tourism development in Slovakia
	        Ľubomír Lehotský
	5. Analysis of visitors’ data in DŽK    Igor Holéczy
	6. Analysis of visitors’ data in LÁEV    Ádám Jakots
	7. Break
	8. SWOT analysis      Rudolf Bauer
	9. Questionnaire      Rudolf Bauer
	10. Next steps      Rudolf Bauer
	13,00 – 14,00  Staff meeting
	1. Actual situation in project implementation  Project managers
	2. IMIS system
	3. Reporting
	a. Project achievements
	b. Detailed description of activities
	c. Measures taken regarding project publicity
	and fulfilment of project indicators
	In the next point I. Holéczy presented DŽK statistics concerning number of sold tickets, structure of visitors etc. and Á. Jakots presented similar data from LÁEV. The hot discussion how to improve system of ticket prices in order to increase number of visitors followed.
	After short break SWOT analysis was started in common hot discussion. Then R.Bauer introduced questionnaire and next steps in elaborating MP was agreed.
	26 April, 2018
	R.Bauer
 A második főterv találkozója és a munkatársak találkozója
 
 

	Obsah tejto podstránky nie je oficiálnym stanoviskom Európskej únie.
	The content of this site is not an official position of the European Union.
	A honlap tartalma nem az Európai Unió hivatalos álláspontja.